Egy amerikai marketing és kereskedelmi szoftverfejlesztő cég, a Marketo nemrég publikált egy díjmentesen letölthető közösségi média stratégia segédletet, amely 12 különböző területen ad támpontot a vállalati közösségi média stratégiát kialakító szakemberek számára. Az alábbi területeken nyújt kiindulási pontot az anyag:
- blogok,
- közösségi hálózatok,
- mikroblogok,
- közösségi sajtó (bloggerek),
- widget-ek,
- bookmarkolás / taggelés,
- crwodsourcing / szavazás,
- kommentálás, fórumok, wikik, szavazó és vélemény oldalak,
- online videó,
- fényképmegosztó oldalak,
- podcastolás
- prezentáció megosztás
Annyit kell tenni, hogy megadjuk nevünket, email címünket, munkahelyünk nevét és beosztásunkat - szerintem ez vállalható. Csodát persze ne várjunk egy nyolc oldalas anyagtól, de egy vállalati közösségi média stratégia tartalomjegyzékének és vázának elkészítésében segítségünkre lehet.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése