A magyar Facebook felhasználók száma 2011. augusztus elején meghaladta a 3 426 000 főt – állítja a Facebook statisztikákat publikáló cseh Candytech által üzemeltetett Socialbakers.
A Facebook 3,4 milliós magyar tábora még mindig elmard az iwiw médiaajánlatában publikált felhasználói számhoz képest (4,7 millió), azonban a Facebook magyar regisztrált felhasználóinak a száma 2009. november eleje óta körülbelül 430 ezer főről 2011. augusztus elejére 3,4 millió főre nőtt!
A Facebook 3,4 milliós magyar tábora még mindig elmard az iwiw médiaajánlatában publikált felhasználói számhoz képest (4,7 millió), azonban a Facebook magyar regisztrált felhasználóinak a száma 2009. november eleje óta körülbelül 430 ezer főről 2011. augusztus elejére 3,4 millió főre nőtt!
A Facebook-iwiw-Index-YouTube magyarországi látogatottsági erőviszonyait a Google Trends alábbi, a négy szolgáltatás napi egyedi látogatószámát ábrázoló grafikonja szemlélteti. Jól látható, hogy a Facebook napi magyar látogatói száma tavaly októberben haladta meg az iwiw napi magyar látogatói számát. Szembetűnő különbség a Google DoubleClick Ad Planner oldalán, hogy míg a Facebook-on egy átlagos látogatás során a magyar látogatók 23:20 percet, addig az iwiw-en kevesebb mint fele annyit, 10:40 percet töltenek el.
A Socialbakers.com további magyar vonatkozású adatai:
- nemzetközi összehasonlításban, a regisztrált felhasználók száma alapján maradtunk a 41. legnépesebb nemzet – Izrael után és Görögország előtt;
- a magyar lakosság 34,29 %-a, az internet hozzáféréssel rendelkező magyarok 55,48 %-a regisztrált Facebook felhasználó;
- az átlagos CPC érték 0,46 USD-re emelkedett, az átlagos CPM érték 0,20 USD-re nőtt (CPC = cost per click, azaz kattintásonkénti költség; CPM = cost per mille, azaz ezer megjelenésre jutó költség);
- a magyar felhasználók 52%-a nő, 48%-a férfi - ez az arány az elmúlt hónapokhoz képest nem változott, stabilizálódni látszik;
- a magyar felhasználók korosztály szerinti megoszlása: 18%-a 13-17 év közötti, 24%-a a 18-24 év közötti, 25 %-a a 25-34 év közötti, 17%-a a 35-44 év közötti, 15%-a pedig a 45 éven felüli korosztályba tartozik; az utóbbi 3 hónapban legnagyobb számban a 25-34, a 18-24, valamint a 35-44 éves felhasználók száma nőtt.
A legtöbb rajongóval/követővel rendelkező 10 magyar Facebook oldal 2011. augusztus elején – zárójelben az utolsó egy hónap alatt elért rajongószám növekedés látható:
1. Túró Rudi: 450 457 (2,59%)
2. Showder Klub: 383 476 (1,82%)
3. Milka csokoládé: 309 236 (4,60%)
4. Rádió 1: 303 022 (3,77%)
5. Mekizni jó!: 282 897 (2,84%)
6. Bónusz Brigád: 279 972 (25,81%)
7. Kupon Világ: 131 638 (3,10%)
8. MTV Hungary: 128 836 (3,85%)
9. NoSalty a Webszakácskönyv: 101 906 (7,32%)
10. Coce Club, Siófok: 97 701 (8,53%)
A Facebook összes felhasználójának száma 2011. augusztus elején meghaladta a 726 millió főt. A legtöbb Facebook felhasználó egyesült-államokbeli (153 millió), a második legnépesebb Facebook ország Indonézia (39 millió fő), a harmadik legtöbb Facebook felhasználóval rendelkező ország India lett (32 millió felhasználó), megelőzve az eddig sokáig harmadik legnépesebb Facebook táborral rendelkező országot, az Egyesült Királyságot.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése