A legismertebb amerikai sörmárka, a Budweiser brazil részlege „Buddy Cup” néven olyan Budweiser poharat fejlesztett ki, amely egy QR-kóddal ellátott chipet tartalmaz – az eszköz lehetővé teszi, hogy két ilyen pohárral történő koccintással a két pohár tulajdonosa a Facebook-on automatikusan ismerősként bejelölje egymást. A mechanizmus egyben egy-egy üzenetet is küld az érintett két új barát barátságról az újdonsült barátok Facebook üzenőfalára. A barátság sikeres megkötéséről a pohár oldalán elhelyezett LED-égő ad visszajelzést.
Persze ahhoz, hogy működjön ez az automatikus Facebook mechanizmus, egy mobil alkalmazás segítségével regisztrálni kell az adott poharat az adott felhasználó Facebook profiljával.
A különleges pohár tervek szerint nem kerül majd kereskedelmi forgalomba, a Budweiser által szervezett nagyobb eseményeken tervezik majd kiosztani az érdeklődő felhasználók között.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése