Érdekes előadásanyagra bukkantam a SlideShare előadásanyagai között: Benjamin Joffe, a +8* (Plus Eight Star) vezérigazgatója 27 oldalas előadásanyagot állított össze a kínai közösségi média piacról.
Gondolnánk, hogy 2009-ben az alig 500 dollár értékű átlagos havi fizetéssel rendelkező kínaiak ötször annyi virtuális terméket vásárolnak a, mint az amerikaiak, évente mintegy 5 milliárd dollár értékben?
Gondolnánk, hogy az 1998 végén alakult Tencent.com-nak (Kína jelenleg legjelentősebb internet portáljának tulajdonosa) az éves árbevétele meghaladta a 1,5 milliárd dollárt amely háromszorosa a Facebook árbevételének? És gondolnánk, hogy ennek az árbevételnek 90 százaléka digitális termékek értékesítéséből ered és csupán 10 százaléka hirdetési árbevétel? Gondolnánk, hogy a Tencent.com 40%-os nettó hasznot termel?
Gondolnánk, hogy a világ egyik vezető internetes játékfejlesztő cége, a Zynga annak idején állítólag szégyentelenül lemásolta a világ első internetes farm játékát – amely történetesen kínai – és most ezzel a játékkal jelenleg szinte verhetetlen a Facebook-on?
További érdekes információk az ázsiai közösségi média piacokról Benjamin Joffe-tól:
Gondolnánk, hogy 2009-ben az alig 500 dollár értékű átlagos havi fizetéssel rendelkező kínaiak ötször annyi virtuális terméket vásárolnak a, mint az amerikaiak, évente mintegy 5 milliárd dollár értékben?
Gondolnánk, hogy az 1998 végén alakult Tencent.com-nak (Kína jelenleg legjelentősebb internet portáljának tulajdonosa) az éves árbevétele meghaladta a 1,5 milliárd dollárt amely háromszorosa a Facebook árbevételének? És gondolnánk, hogy ennek az árbevételnek 90 százaléka digitális termékek értékesítéséből ered és csupán 10 százaléka hirdetési árbevétel? Gondolnánk, hogy a Tencent.com 40%-os nettó hasznot termel?
Gondolnánk, hogy a világ egyik vezető internetes játékfejlesztő cége, a Zynga annak idején állítólag szégyentelenül lemásolta a világ első internetes farm játékát – amely történetesen kínai – és most ezzel a játékkal jelenleg szinte verhetetlen a Facebook-on?
További érdekes információk az ázsiai közösségi média piacokról Benjamin Joffe-tól:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése