• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2012-07-18

55 márka kiemelkedő vizuális tartalma 4 közösségi médiumon


Egy amerikai marketing szoftver gyártó cég, a HubSpot nemrég egy 76 oldalas kiadványt publikált 55 cég figyelemre méltó, 4 különböző közösségi médiumon megjelentetett vizuális tartalmáról. Többek között olyan ismert világmárkák vizuális tartalmairól van szó, mint például a Starbucks, a Fanta, a Coca-Cola, a General Electric, a Dunkin' Donuts, az Old Spice, a Mashable, a Puma, a Pepsi, a Caterpillar, a LEGO, vagy a McDonald's. A kiadvány négy közösségi médiumot vizsgált: Facebook, Pinterest, Instagram, Twitter.

A kiadvány különösebb elméleti újdonságot nem tartalmaz, de szerintem mindenképpen jó gondolatébresztő azok számára, akik vállalati közösségi média oldalak publikációjával, szerkesztésével foglalkoznak.






A kiadvány ezen a linken keresztül megtekinthető és PDF formátumban le is tölthető: http://hubspot.uberflip.com/i/73194/0
 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.