• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2012-11-21

A követők hány százalékát éri el egy átlagos Facebook oldal üzenete?

Egy San Fransisco-i közösségi média kommunikáció-támogató megoldásokat szolgáltató cég, a PageLever nemrég publikált egy érdekes adatsort arra vonatkozóan, hogy egy adott Facebook üzenetet generáló márka/szervezet átlagos Facebook üzenete a követők hány százalékát éri el. Több mint 10 ezer Facebook oldalt vizsgáltak, amelyek összes követői száma meghaladta az egymilliárd főt. Az adatok szerint egy adott Facebook üzenetet generáló márka/szervezet átlagos Facebook üzenete a követők számától függően a követők 6-19% százalékát éri el.

Meglepett, hogy a számokból úgy tűnik, hogy minél kevesebb követővel rendelkezik egy márka/szervezet oldala, annál nagyobb arányban éri el egy adott üzenete a követőit. Egy 1000-10000 követővel rendelkező oldal több mint háromszor olyan arányban éri el követőit (19%), mint egy egymilliónál több követővel rendelkező oldal (6%).

Forrás: Mashable

 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.