Az Egyesült Államok legjelentősebb állatvédő szervezete, a "The Humane Society" közel 11 millió amerikai támogatását élvezi, így talán nem meglepő, hogy az egyik legtöbb Facebook követővel rendelkező társadalmi szervezet, amely jelenleg több mint egymillió-negyvenezer követővel büszkélkedhet.
A szervezet bevételeinek nagy részét az adományok jelentik, de jelentős bevételek keletkeznek a Facebook oldalukon keresztül is elérhető ajándéktárgyak (pl. pólók, kulcstartók, nyakörvek) értékesítéséből - az ajándéktárgyak megtekintése és megrendelése a központi honlapjukon történik. A Facebook oldalukon adományokat is be lehet fizetni (bankkártyás fizetéssel), megrendelhető a szervezet által kiadott "All Animals" magazin, most éppen még nyereményjátékot is szerveznek, sőt petíció is küldhető az USA mezőgazdasági miniszterének, melyben az illegális kutyatenyésztéssel kapcsolatos jogi problémára lehet felhívni a miniszter figyelmét és kérni támogatását a jogi probléma megoldásában.
Egy érdekes infógrafikán mutatták be, hogy kik is a követőik, akiket Facebook oldaluk fennállása óta, 2007. május 25. óta értek el. 1622 nap kellett, hogy elérjék az egymillió fős Facebook követői tábort: 2008-ban még csak 41 ezer, 2009-ben 170 ezer, 2010-ben 462 ezer, idén november elején már több mint egymillió felhasználó követte őket a Facebook-on keresztül.
A felhasználók majd négyötöde nő (79%). Többségük a fiatalabb korosztályokból kerül ki: a 13-17 évesek (22%), valamint a 18-24 évesek (21%) közül. A követők 30%-a kutyát, 15%-a macskát, 11%-a lovat, 3,7%-a disznót tart. A rajongók kedvenc időtöltése a főzés (36%) és a túrázás (15%).
A "The Humane Society" Facebook oldala követendő példa lehet a hasonló tevékenységet végző társadalmi szervezetek számára.
A szervezet bevételeinek nagy részét az adományok jelentik, de jelentős bevételek keletkeznek a Facebook oldalukon keresztül is elérhető ajándéktárgyak (pl. pólók, kulcstartók, nyakörvek) értékesítéséből - az ajándéktárgyak megtekintése és megrendelése a központi honlapjukon történik. A Facebook oldalukon adományokat is be lehet fizetni (bankkártyás fizetéssel), megrendelhető a szervezet által kiadott "All Animals" magazin, most éppen még nyereményjátékot is szerveznek, sőt petíció is küldhető az USA mezőgazdasági miniszterének, melyben az illegális kutyatenyésztéssel kapcsolatos jogi problémára lehet felhívni a miniszter figyelmét és kérni támogatását a jogi probléma megoldásában.
Egy érdekes infógrafikán mutatták be, hogy kik is a követőik, akiket Facebook oldaluk fennállása óta, 2007. május 25. óta értek el. 1622 nap kellett, hogy elérjék az egymillió fős Facebook követői tábort: 2008-ban még csak 41 ezer, 2009-ben 170 ezer, 2010-ben 462 ezer, idén november elején már több mint egymillió felhasználó követte őket a Facebook-on keresztül.
A felhasználók majd négyötöde nő (79%). Többségük a fiatalabb korosztályokból kerül ki: a 13-17 évesek (22%), valamint a 18-24 évesek (21%) közül. A követők 30%-a kutyát, 15%-a macskát, 11%-a lovat, 3,7%-a disznót tart. A rajongók kedvenc időtöltése a főzés (36%) és a túrázás (15%).
Forrás: The Humane Society |
A "The Humane Society" Facebook oldala követendő példa lehet a hasonló tevékenységet végző társadalmi szervezetek számára.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése