• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-11-30

A Facebook-on 2011-ben legtöbbet megosztott 40 amerikai cikk

Forrás: NYT
Jó tudni egy marketingesnek manapság, hogy mik a "menő" témák a közösségi hálózatokon, különösen a Facebook-on. Ebben nyújt segítséget a Facebook: tegnap publikálta a közösségi hálózaton idén legtöbbször megosztott amerikai cikkek listáját. A paletta a komoly médium komoly cikkétől a bulvár sajtó "legbulvárabb" cikkéig, szinte mindenféle típusú és fajsúlyú cikket tartalmaz. Számomra azért megnyugtató, hogy a jó hírű sajtótermékek élen járnak a TOP negyvenes listán: 10 CNN , 7 New York Times, 7 Huffington Post, 3 Washington Post, valamint 1 Wall Street Journal cikk, azaz összesen 28 "komoly" médium cikke kapott helyet a TOP negyvenes listán. A lista maradék 12 cikkét a Yahoo jelentette meg (a Yahoo által publikált cikkek főként bulvár jellegűek). A listavezető cikk a New York Times március 15-i cikke a Fukushima-i tsunamiról. Persze a nem bulvár jellegű újságok cikkei között is szép számmal akadnak kevésbé komoly témájú, bulvár jellegű témák.













12. How to Talk to Little Girls (The Huffington Post) 

13. Stop Coddling the Super-Rich (New York Times) 

14. Why Chinese Mothers Are Superior (Wall Street Journal) 



17. Why You're Not Married (The Huffington Post) 




21. Notes From a Dragon Mom (New York Times) 



24. Penn State, my final loss of faith (Washington Post) 















39. Grant Hill’s Response to Jalen Rose (New York Times) 

40. Steve Jobs’s Patents (New York Times) 


 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.