• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2012-10-04

Már több mint egymilliárdan használják a Facebook-ot – közülük több mint 4,2 millió magyar

A Facebook alapítójának TV-bejelentése szerint 2012. október negyedikén a legalább havi rendszerességgel látogató Facebook felhasználók száma meghaladta az egymilliárdot. Eddig a felhasználók összesen 1,13 trillió like-ot generáltak, 219 milliárd képet osztottak meg és 17 milliárd helyzet-meghatározáson alapuló bejegyzést töltöttek fel és bejelentkezést hajtottak végre (location check-ins).

Jelentős a mobil eszközön keresztül történő felhasználás is: ma már 600 millióan mobil eszközön keresztül (is) látogatják az oldal.

Néhány érdekes alapadat a Facebook-ról:
  • 1,13 trillió like
  • 140,3 milliárd kapcsolat (baráti/követői)
  • 219 milliárd fényképmegosztás
  • 17 milliárd helyzet-meghatározáson alapuló bejegyzés és bejelentkezés (location check-ins)
  • 62,6 millió dalt játszottak le 22 milliárd alkalommal (ez körülbelül 210 ezer évnyi zenelejátszást jelentene)
  • 600 mobil felhasználó

Kik a látogatók ma?
  • a felhasználók átlagéletkora 22 év
  • a top 5 ország, azaz ahonnan legtöbb felhasználó származik: USA - 166,1 millió, Brazília - 58,5 millió, India - 55,3 millió, Indonézia - 47,5 millió, Mexikó - 38,4 millió
  • a top 5 város - látogatószám szerint: Bangkok - 8,7 millió (Thaiföld), Dzsakarta - 7,4 millió (Indonézia), Isztambul - 7 millió (Törökország), London - 6,1 millió (Egyesült Királyság) és Bogota - 6,1 millió (Kolumbia).

A világ adott régiójának hány százaléka Facebook felhasználó?



















Melyek a legnépszerűbb márkák a Facebook-on?
  1. Coca-Cola - 52,1 millió
  2. Disney - 38,4 millió
  3. Converse - 33,2 millió
  4. Red Bull - 32,1 millió
  5. Starbucks - 32,1 millió
  6. Oreo - 27,9 millió
  7. PlayStation - 24,5 millió
  8. iTunes - 23,6 millió
  9. McDonald's - 23,2 millió
  10. Skittles - 23,2 millió


Magyarország 4.212.200 felhasználóval a 40. a Facebook felhasználói ranglistáján. A magyar lakosság 42,15%-a Facebook felhasználó, tehát az átlag európai penetrációnál (29,96%) jóval magasabb a magyar használati szint.Az alábbi ábrán látható az utolsó hat hónap magyar felhasználói számának növekedése.



Forrás: Facebook Newsroom és BBC és Socialbakers
  

 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.