• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2010-12-14

YouTube Trends, ha tudni akarod mi a menő a YouTube-on

Tegnap (2010.12.13.) jelentette be a YouTube új „szolgáltatását”, amely segít megtalálni a világ vezető videó megosztójának legsikeresebb, legnézettebb, "legtrendibb" videóit.

Jelenleg percenként (!) 35 órányi videót töltenek fel a felhasználók a YouTube-ra. A YouTube Trends célja, hogy segítsen átláthatóbbá tenni, hogy mik a legsikeresebb filmek. Trendi témák, trendi videók, kategorizált trendek, „Best of 2010” gyűjtések teszik könnyebbé a tájékozódást a hihetetlen mennyiségű filmanyag között.

A trend-kategóriák: „Breaking News”, kultúra, vakáció, nemzetközi, világ, helyi, zene, sport, keresés, hírek, politika.

A jelenleg elérhető „Best of 2010” listák:
  • a legjobb hír és politikai videók
  • a legsikeresebb filmelőzetes videók
  • a legnézettebb sport videók

Kedvencem a „Trends Dashboard” névre keresztelt keresőoldal, ami földrajzi térségek (országok) szerinti, kor és nem szerinti szűréssel vagy egységesen képes megjeleníteni a legtrendibb videókat a nézettség vagy a megosztás mértéke szerint. (Sajnos Magyarország nem szerepel a szűrési lehetőségek között.)

Ajánlom minden olyan ember figyelmébe ezt az új oldalt, aki hisz a videó kommunikációs erejében, vagy egyszerűen csak szereti az érdekes/vicces/tanulásgos/stb. videókat! Külön ajánlom az online marketingkommunikáció területén dolgozó kollégák számára.

 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.