• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-06-22

101 (közösségi) marketing idézet

Nem tudom, hogy ki mennyire kedveli a tartalmas idézeteket... én általában csípem ezt a "műfajt". Persze nem mindegy, hogy kitől és mit idézünk. Az alábbi idézet gyűjteményt a napokban jelentette meg az inbound marketing szoftvert gyártó és forgalmazó amerikai Hubspot. A 101 idézet közül nekem pl. az alábbi néhány bejön (direkt nem fordítom, mert így a leghitelesebb):

  • “Think like a customer." Paul Gillin - A New Influencers c. könyv szerzője
  • „People share, read and generally engage more with any type of content when it’s surfaced through friends " & people they know and trust.” Malorie Lucich, a Facebook szóvivője
  • “If you have more money than brains, you should focus on outbound marketing. If you have more brains than money, you should focus on inbound marketing.” Guy Kawasaki – az Apple volt vezető munkatársa; az Alltop.Com társalapítója
  • „Companies need to lighten up and take themselves less seriously. They need to get a sense of humor.”  The Cluetrain Manifesto c. 1999-ben megjelent internet kommunikációs alapmű
  • “By listening, marketing will re-learn how to talk." Doc Searls & David Weinberger - a Cluetrain Manifesto c. könyv társszerzői
  • "The biggest mistake we see companies make when they first hit Twitter is to think about it as a channel to push out information." Tim O’Reilly & Sarah Milstein - a The Twitter Book társszerzői
    • “The next time you hear a social media myth, question it. Ask for the proof, and ask out loud." Dan Zarrella - közösségi média kutató, Hubspot
    • "Good-bye, Broadcast! Hello, Conversation!" Shel Israel - a Naked Conversations c. könyv szerzője
    • “Companies are learning that it’s much better to offer customers a place to give direct feedback at their virtual doorstep than to ignore complaints and let them crop up everywhere." Brian Reich & Dan Solomon - a Media Rules c. könyv szerzői
    • „By publishing content that shows buyers you understand their problems and can show them how to solve them, you build credibility.” Albee Ardath – az Emarketing Strategies For The Complex Sale c. könyv szerzője

     
     

    Adatlap

    Saját fotó

    5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

    LinkedIn + levélírás

    Nevezd meg! Ne add el!

    Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.