• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2012-04-09

Ünnepi Heineken üvegek a Facebook közösség segítségével

A Digital Buzz számolt be a Heineken egyik Facebook-on szervezett kampányáról, amelynek eredménye nemrég került publikálásra. Jól mutatja a kampány sikerességét, hogy alig több mint egy hét alatt több mint 3400 Like-ot kapott az eredményt hirdető Facebook-bejegyzés, amit már több mint 300 alkalommal osztottak meg. A kampányról szóló YouTube videót is majdnem 16 ezren nézték meg bő egy hét alatt:


A kampány lényege, hogy az idén 104. születésnapját ünneplő Heineken a Facebookon versenyt hirdetett, hogy a közösség tagjai tervezzenek limitált szériás Heineken üvegeket. Több mint 100 országból több mint 30 ezren jelentkeztek és küldtek be dizájnterveket. A terveket egy szakmai zsűri véleményezte: a mexikói Rodolfo Kusulas és az ausztrál Lee Dunford dizájnterve volt a legsikeresebb:


 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.