• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2012-05-16

Az első nyomtatott újság 100 ezer Pinterest követő felett – a nyomtatott magazinok követendő példája


Igazán egyszerű ennyi követőt elérni a (női) magazinok számára a ma talán legfelkapottabb és leggyorsabban növekvő közösségi hálózaton, a közösségi kép- és videó megosztó Pinterest-en. Követni kell a RealSimple példáját… A Real Simple (magyarul: Igazán Egyszerű) egy amerikai, főként nőknek szóló életstílus magazin. Ők az első újság, akik elérték a 100 ezres követői szintet a Pinteres-en. OK, nem olyan egyszerű a Pinterest-en sem ilyen népszerűséget elérni! Kell hozzá jó tartalom, folyamatos publikálás és kapcsolattartás a követőkkel, tehát sok-sok munka… mint ahogy az általában szükséges a sikeres online kommunikációhoz.

Az Ad Age számolt be arról, hogy miként is érték el ezt a sikert… 2010 októberében, tehát a Pinterest megalakulása után nem sokkal kezdték el a publikálást és 2011 decemberében már több referral-t értek el a Pinterest-en keresztül, mint a Facebook-on keresztül. Ma már több referral-t szereznek csak a Pinterest-en keresztül, mint a Facebook-on és a Twitter-en keresztül összesen.

A Pinterest olvasóinak nagyobb része nő, így érthető, hogy általában is sikeresek a Real Simple-ben megjelenő témák, mint pl. receptek, egészség, szépségápolás, divat, ajándékötletek, háztartási tippek, buli-tervezés, stb. Ha tehát ilyen jellegű tartalmakat publikáló magazinról van szó, akkor a Pinterest több mint valószínű, hogy sikeresen alkalmazható felületté válhat – persze kitartó munka és értékes tartalmak publikálása, valamint a közösség tagjaival történő aktív kommunikáció árán.

A Real Simple Pinterest oldala

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.