• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2012-05-23

Sörmarketing QR-kóddal Guinness módra

A Mashable tegnapi cikkét olvasom a Guinness új, QR-kódra épülő reklámkampányáról. Mi kell hozzá?
  • Vegyünk egy poharat, amelyre olyan QR-kódot festünk, amely csak a Guinness jellegzetes sötét színű nedűjének pohárba öntésekor olvasható (pl. világos sör esetében a mutatvány nem működik).
  • Olvassuk le a kódot egy okostelefonra feltöltött QR-kód olvasó alkalmazással. Mit tehetünk ezután?
    • Bejelentkezhetünk a Fourqsuare-en;
    • Twitter üzenetet küldhetünk, hogy milyen jót sörözünk éppen;
    • Facebook üzenetet küldhetünk hasonló témában;
    • kuponokat tölthetünk le;
    • meghívhatjuk a barátainkat, hogy tartsanak velünk;
    • exkluzív Guinness tartalmat tölthetünk el.
A történet kitatálója a New York-i BBDO ügynökség, akiknek ügyfelei többek között a General Electric, a Volkswagen, az M&M, a Pepsi, a Nike, valamint az AT&T.

Forrás: The Ads of the World

 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.