• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2010-09-27

Könyvajánló – Karmamedia: „Az online management community alapjai”


Aki olyan vállalatnál dolgozik, amely még csak tervezi vagy akár már alkalmazza az internetes közösségi média különböző eszközeit, platformjait, annak szerintem érdemes letölteni és elolvasni a Karmamedia „Az online management community alapjai” című anyagát. A kiadvány olyan kérdéseket érint, mint:

  • Mit értünk online community management alatt?
  • Hogyan illeszkedik a tevékenység a kommunikációs diszciplínák közé?
  • Mik a leggyakoribb ellenérvek?
  • Kinek fontos az online community management és kinek nem?
  • Milyen alapszabályai vannak az online community managementnek?
  • Hogyan illeszthető mindez a vállalat szervezetébe?
  • Hogyan mérhető az online community management?
  • És végül: hogyan vágjuk bele?

 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.