• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-07-23

A Google elnöke: a közösségi médiával kapcsolatos fejlesztésekre több erőforrást kellet volna biztosítanom

A Google elnöke, volt vezérigazgatója, Eric Schmidt egy nemrég készült CNN riport során elismerte, hogy az elmúlt években a közösségi médiával kapcsolatos fejlesztésekre több erőforrást kellet volna biztosítania.

Ezt a CNN riporterének azzal a kérdésével kapcsolatban válaszolta, hogy úgy tekint-e a Facebook-ra, mint a Google nagy kihívójára. "Alapvetően, amit a Facebook csinált az az, hogy egy olyan módszert dolgozott ki, amin keresztül meg tudja határozni, hogy kik is az emberek. Ez a rendszer hiányzik az internetből, mint teljes rendszerből. A Google-nek már korábban kellett volna ezen a kérdésen dolgoznia. Most van egy termékünk, a Google+, amelyen több mint másfél éve dolgozunk, amely részben megválaszolja ezt a kérdést. De úgy gondolom, hogy ez az a terület, amivel kapcsolatban több erőforrást kellet volna biztosítanom."

Állítólag, néhány héttel a szolgáltatás (részleges) bevezetése óta már 20 millió körül van a Google+ felhasználók aránya - igaz ez kevesebb mint 3%-a a Facebook jelenlegi felhasználói számának. Remélem kialakul a két szolgáltató közötti verseny, mert az folyamatos fejlesztésre sarkallná őket, ami mindenképpen előnyére válna a felhasználóknak.

 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.