• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-07-16

Mire használják a fogyasztók a közösségi médiát?


Egy amerikai piackutató cég, a ROI Research azt vizsgálta, hogy mik azok az okok amiért az amerikai közösségi média felhasználói  termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseket vitatnak meg a közösségi médiumokon keresztül.

Az amerikai közösségi média felhasználók termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megvitatásának módjairól szóló ROI Research kutatás 2997 fős minta alapján készült. A 13 év feletti válaszadók
  • 59%-a a termékek/szolgáltatások árának összehasonlításával kapcsolatos kommunikációra;
  • 56%-a az értékesítéssel és akciókkal kapcsolatos kommunikációra;
  • 53%-a márkának/kereskedőnek szánt visszajelzések eljuttatására használja a közösségi média hálózatait.
A visszajelzések több mint fele (53%) pozitív jellegű, 47%-a negatív. A megkérdezettek főként a fogyasztási cikkekkel, a telekommunikációs termékekkel és az egészségügyi árucikkekkel kapcsolatban fejezik ki negatív tapasztalataikat. A legtöbb pozitív visszajelzést generáló termékcsoportok a sport és szabadidő termékek, az újságok és magazinok, valamint az alkoholtartalmú italok.

Forrás: eMarketer

 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.