• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2013-01-10

A magyarok átlag 22%-kal kevesebb időt töltenek a közösségi hálózatokon, mint a nemzetközi átlag

Az Ipsos Zrt. egyik friss sajtóközleménye szerint nemzetközi szinten a közösségi médiát használók napi 3,6 órát „röpdösnek" a cybertérben. Ez ébrenlétük időszakának egynegyedét jelenti. 


Nemzetközi viszonylatban a 35 év alattiak még több időt: 4,2 órát fordítanak közösségi kommunikációra. A 35-49 közötti korosztály napi rutinjának 3,1 óra terjedelemben szerves része az online barátkozás. De még az 50 évnél idősebbek is felcsatlakoznak a világhálóra napi 2,8 óra erejéig.


A magyar közösségi médiahasználók átlagosan napi 2,8 órát fordítanak erre a tevékenységre, tehát pontosan annyi időt, amennyi az 50 évnél idősebbek nemzetközi átlaga. Körülbelül 22 százalékkal kevesebb időt töltenek a magyarok a közösségi hálózaton, mint a nemzetközi átlag.

Nálunk a 35 év alattiak cybertérben való „rajzása" éri csak el a nemzetközi napi átlagidőt. A magyar 50 év felettiek pedig általában 2,3 órát szánnak online kapcsolattartásra.

További információk: "Socialogue: The Most Common Butterfly On Earth Is The Social Butterfly"
 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.