• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2012-03-15

26 marketing szakértő okosságai 2011 meglepetéseiről + tanácsok 2012-re

Egy az amerikai MIT egyetemen 2004-ben szerveződött csapat, 2006-ban HubSpot néven céget alapított, hogy a KKV-k számára olyan eszközt fejlesszenek ki, amely támogatást nyújt internet marketing tevékenységük  sikeres elvégzésében. Egyik új publikációjukban (54 Pearls of Marketing Wisdom) 26 angolszász marketing szakértő okosságait gyűjtötték össze az alábbi témákban:
  • Mi lepett meg a közösségi médiával kapcsolatban 2011-ben és ez mennyiben befolyásolta a 2012-es évre vonatkozó terveidet?
  • Miként tervezhet hosszú távon egy marketinges a mobilkommunikáció terén?
  • Megváltoztatta a közösségi média az online tartalmat?
  • Hogyan osztod meg az erőforrásaidat a nagy közösségi média hálózatok között?
  • Ha visszamehetnél 2006-ba, akkor mit változtatnál meg a közösségi média fejlődésével kapcsolatban?
  • Mit tanácsolsz 2012-re vonatkozóan a közösségi médiában tevékenykedő marketingeseknek?




 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.