• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2013-05-03

Okos Budweiser pohár – Facebook „barátkozáshoz”


A legismertebb amerikai sörmárka, a Budweiser brazil részlege „Buddy Cup” néven olyan Budweiser poharat fejlesztett ki, amely egy QR-kóddal ellátott chipet tartalmaz – az eszköz lehetővé teszi, hogy két ilyen pohárral történő koccintással a két pohár tulajdonosa a Facebook-on automatikusan ismerősként bejelölje egymást. A mechanizmus egyben egy-egy üzenetet is küld az érintett két új barát barátságról az újdonsült barátok Facebook üzenőfalára. A barátság sikeres megkötéséről a pohár oldalán elhelyezett LED-égő ad visszajelzést.

Persze ahhoz, hogy működjön ez az automatikus Facebook mechanizmus, egy mobil alkalmazás segítségével regisztrálni kell az adott poharat az adott felhasználó Facebook profiljával. 

A különleges pohár tervek szerint nem kerül majd kereskedelmi forgalomba, a Budweiser által szervezett nagyobb eseményeken tervezik majd kiosztani az érdeklődő felhasználók között.



Forrás: YouTube és Endgadget

 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.