• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2013-06-15

A képek ereje a közösségi marketingben - ötletek és jó példák



Számos kutatás, tanulmány bizonyítja egyértelműen, hogy egy képet tartalmazó üzenet általában sokkal erősebb hatású, mint egy egyszerű szöveges üzenet - érthető a jelenség, nem szorul magyarázatra. A HubSpot egyik tavalyi kutatása például 8800 B2B és B2C cég Facebook üzeneteit vizsgálta meg: a fotós üzenetek átlag 53%-kal növelték a Like-ok számát és 104%-kal a hozzászólások számát. Az iMedia Communications blogja kiválasztott néhány sikeres céges Facebook üzenetet és meghatározott néhány kategóriát, ahol egy jó, átütő kép alkalmazásával növelhetjük a közösségi interakciók  (Like-ok/megosztások/hozzászólások) számát.

A közösséget érintő esemény/ünnep

A Ferrero Rocher anyák napi képe:

The 7 best photos to post on Facebook
A Coca-Cola amerikai elnökválasztási kampányával kapcsolatos képe:The 7 best photos to post on Facebook

A megszokottól eltérő termékképek

The 7 best photos to post on FacebookThe 7 best photos to post on Facebook

Terméked a valóságban, avagy a vásárlói képek ereje

The 7 best photos to post on Facebook

Vizualizált mondások, okosságok

Egy másik anyák napi kép:The 7 best photos to post on Facebook

Vicces fotók - sokszor bejön

The 7 best photos to post on Facebook
The 7 best photos to post on Facebook



 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.