• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2013-06-09

Facebook, Twitter, Pinterest - a legjelentősebb e-kereskedelem generáló közösségi média oldalak

A Business Insider egy friss tanulmánya szerint továbbra is nő a közösségi médián keresztül realizált e-kereskedelmi vásárlások aránya. 2012-13-as adatokat elemezve továbbra is a legjelentősebb e-kereskedelmi vásárlást generáló közösségi médium a Facebook (35,9%), második a Twitter (19,6%), harmadik a Pinterest (15,1%). A kutatás az emailt is közösségi csatornának tekinti - a közösségi csatornák közül emailen keresztül történt az e-kereskedelmi vásárlások 15,7%-a. A Google+ csupán az ötödik (6,3%), a  Tumblr a hatodik (1,9%) legjelentősebb közösségi médium ebből a szempontból.

Forrás: Business Insider

 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.