• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-02-18

40 perces oktatófilm a Twittertől hirdetőknek

A Twitter idén 100 millió USD (kb. 20 milliárd forint) reklám árbevételt célzott meg... nem kis cél. Hogy ezt a célt teljesíteni tudják, egy 40 perces oktatófilmet készítettek és állítólag egyelőre nem publikálták a nagyközönség számára. A videót a Marketing Pilgrim-en találtam, ahol azt javasolták, hogy csak azok nézzék meg, akik komolyan gondolkodnak Twitter hirdetéseken...


Forrás: Marketing Pilgrim
 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.