• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-02-07

Foursquare 2010: "a 3400%-os növekedés éve"

Az okostelefonok GPS-helymeghatározó szolgáltatására épül a Foursqure közösségi szolgáltatás. Lényege, hogy regisztrált felhasználóként belépve az alkalmazásba, bejelentkezhetünk a tartózkodási helyünkhöz közel lévő helyekre (pl. étterembe, kávézóba, múzeumba, moziba, boltba), megtudjuk, hogy merre jártak, járnak a barátaink, pontokat szerezhetünk, ha a leggyakoribb látogatók vagyunk egy adott helyen, akkor "polgármesterré" (Mayor) válhatunk, stb. Az alábbi videó röviden összefoglalja a szolgáltatás lényegét:



2010 a 2009-ben elindított Foursquare szolgáltatás igazán sikeres éve volt: felhasználóinak száma meghaladta a 6 millió főt, több mint 380 millió bejelentkezés történt:

Forrás: Foursquare blog

A Foursquare jelentős növekedését a Google Trends alábbi grafikonja is alátámasztja. A napi egyedi látogatók száma eléri a 300 ezer főt. (Kék vonal: Foursquare; piros vonal: Gowalla, a versenytárs.)

Forrás: Google Trends

 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.