• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-03-12

Ajánló: KutatóCentrum - A nők otthonosabban mozognak a közösségi médiában

E héten publikálta a KutatóCentrum és a Marketing&Média 2011. januárban végzett közös kutatásukat "A nők otthonosabban mozognak a közösségi médiában" címen. Érdemes elolvasni a kutatásról szóló, 1643 fős minta alapján készült összefoglalót. Ízelítőképpen lásd az  mellékelt infógrafikát.

Engem meglepett, hogy a férfiak 45%-a, a nők 34%-a nem figyeli a közösségi oldalakon megjelenő reklámokat! (Ez meglehetősen magas arány - figyelembe véve, hogy a közösségi oldalakon elvileg jobban targetálhatók a reklámok.)

Forrás: KutatóCentrum

 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.