• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-03-15

A közösségi média jelentős mérföldkövei

Az Edelman Digital* néhány napja tette közzé az alábbi infógrafikát, ami a közösségi média nagy pillanatait mutatja be 2002 elejétől, a Friendster közösségi hálózat megjelenésétől, napjainkig, az utóbbi időben elhíresült Charlie Sheen Twitter oldalának megjelenéséig (2010.03.01.).

Egy magyar vonatkozással mindenképpen kiegészíteném: a jelenleg 4,7 millió regisztrált felhasználóval rendelkező iwiw.hu közösségi oldallal, amely még mindig a legtöbb magyar felhasználóval rendelkező közösségi oldal. Várady Zsolt indította el 2002. április 14-én név, domain és design nélkül. Az alapötlet egy szociometriai kutatás volt. Az ötletgazda legfeljebb 200 felhasználóra számított, ám 4 hét alatt 500 regisztrált felhasználót szerzett.


Kép forrása: Edelman Digital


* Az Edelman Digital a híres amerikai PR-ügynökség digitális médiára szakosodott leányvállalata olyan ügyfelekkel, mint pl. a Starbucks, az Ebay, a Microsoft, az Unilever, vagy a Burger King.
 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.