• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-04-19

Facebook Studio: a marketingesek szakmai közössége

A Facebook a napokban új oldalt publikált Facebook Studio néven, melynek célja, hogy a marketing, reklám és PR szakemberek közösségévé váljon és egyfajta tárhelye legyen a Facebookkal kapcsolatos marketing ötleteknek és megoldásoknak. Megoszthatók a jó ötletek, kampányleírások, kreatívok.

A "Learning Lab" rovatban oktatási anyagok találhatók, jelenleg az alábbi témákkal kapcsolatban:
  • Marketing a Facebookkal
  • Facebook oldalak
  • Facebook hirdetések
  • Szponzorált történetek
  • Facebook Helyek
  • Facebook Platform
  • Kutatás
Letölthető háttéranyagok, esettanulmányok, sikertörténetek, tippek és számos hasonló hasznos információ található ebben a részben. Mindenképpen ajánlom azoknak, akik komolyabb szinten foglalkoznak a Facebook marketing kérdéskörével - pl. minden vállalati közösségi menedzsernek!


Az "Awards" (azaz Díjak) részben a legjobb Facebook marketing kampányokat, alkalmazásokat fogják díjazni - egyelőre még nem publikus, hogy milyen módon.

A "Spotlight" (azaz Rivaldafény) rovatban a legsikeresebbnek ítélt marketing kampányok, alkalmazások kerülnek bemutatásra. A találatok szűkíthetők márka kategória, Facebook megjelenési lehetőségek, kampány célok és a kampányhoz kapcsolódó médiumok, valamint régiók szerint.

A "Gallery" (Galéria) rovatban az éppen legfrissebb Facebook kampányok tekinthetők meg megjelenési időpont, lájkolási szint, megosztottsági szint szerint rendezhetően, illetve regionális és nyelvi alapon szűkíthetően.


 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.