• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-04-08

SocialMediaExaminer.com: 2011 Közösségi média marketing ipari jelentés

Az amerikai SocialMediaExaminer.com kiadott egy 41 oldalas ingyen letölthető tanulmányt, melynek címe "2011 Social Media Marketing Industry Report". A tanulmány a közösségi média marketingeseket leginkább érdeklő 10 kérdésre keresi a választ. Az anyag 2278 közösségi marketinggel foglalkozó szakember által megválaszolt kérdőív válaszainak feldolgozása alapján készült.

A közösségi média marketingeseket leginkább érdeklő 10 kérdés:

  1. Hogyan mérhetem a közösségi média vállalati alkalmazásának eredményességét?

  2. Hogyan integrálhatom és menedzselhetem a vállalati közösségi média tevékenységeket?

  3. Mik a közösségi médián keresztül történő kereskedelem leghatékonyabb módjai?

  4. Hogyan növelhetem az ügyfelekkel történő közösségi média kommunikáció hatékonyságát?

  5. Hogyan sajátíthatom el az adott közösségi média alkalmazások magas szintű használatát?

  6. Hogyan találhatom meg hatékonyan a célközönséget a közösségi médián keresztül?

  7. Mik a közösségi média marketing legjobb gyakorlatai (best practices)?

  8. Hogyan használhatom a közösségi médiát niche piacokon?

  9. Mik a közösségi marketing trendjei?

  10. Hogyan tudom a leghatékonyabban kihasználni az időt a közösségi média tevékenységeim maximalizálása érdekében?


Michael Stelzner, a SocialMediaExaminer.com alapítója a következő videóban ajánlja tanulmányukat... én is csak ajánlani tudom:


Social Media Marketing Industry Report 2011 from Michael A. Stelzner on Vimeo.

 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.