• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2011-05-10

Új Facebook kiadvány: Best Practice Guide

A Facebook "Best Practice Guide" címen nemrég publikált egy 14 oldalas kiadványt, amelynek célja, hogy a vállalati Facebook kommunikációban segítse, jó tanácsokkal lássa el a közösségi menedzsereket, marketingeseket.

A dokumentum alapvetően három fő részből áll: egyrészt bemutatja a "Facebook ökoszisztémát", másrészt 5 követendő elvet ismertet, harmadrészt 7 olyan stratégiai célt határoz meg, amelynek követésével  elvileg sikeres vállalati kommunikáció valósítható meg:
  1. termékfejlesztés és innováció támogatása;
  2. "awareness", azaz ismertség generálás;
  3. márka preferencia és megkülönböztetés elősegítése;
  4. internetes és kereskedelmi forgalom növelése;
  5. márkahűség és márkakapcsolatok építése;
  6. az ajánlások és szóbeszédmarketing erősítése;
  7. ügyfelek megismerése.

A kiadvány egyik szintén hasznos része (az utolsó oldal) a vállalati kommunikációs szakemberek és FB-oldalakat építő fejlesztők számára fontos és hasznos Facebook linkek gyűjteménye.


 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.