A Facebook "Best Practice Guide" címen nemrég publikált egy 14 oldalas kiadványt, amelynek célja, hogy a vállalati Facebook kommunikációban segítse, jó tanácsokkal lássa el a közösségi menedzsereket, marketingeseket.
A dokumentum alapvetően három fő részből áll: egyrészt bemutatja a "Facebook ökoszisztémát", másrészt 5 követendő elvet ismertet, harmadrészt 7 olyan stratégiai célt határoz meg, amelynek követésével elvileg sikeres vállalati kommunikáció valósítható meg:
- termékfejlesztés és innováció támogatása;
- "awareness", azaz ismertség generálás;
- márka preferencia és megkülönböztetés elősegítése;
- internetes és kereskedelmi forgalom növelése;
- márkahűség és márkakapcsolatok építése;
- az ajánlások és szóbeszédmarketing erősítése;
- ügyfelek megismerése.
A kiadvány egyik szintén hasznos része (az utolsó oldal) a vállalati kommunikációs szakemberek és FB-oldalakat építő fejlesztők számára fontos és hasznos Facebook linkek gyűjteménye.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése