• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2010-04-08

A Fresh Networks 7 piacvezető közösségi monitoring alkalmazás összehasonlításáról szóló cikksorozatot indított

Érdekes cikksorozatot indított áprilisban az angol Fresh Networks a közösségi média monitoring eszközökről. Összesen 7, az angolszász piac élbolyába tartozó ilyen eszközt vizsgáltak meg: az Alterian, a Brandwatch, a Biz360, a Neilsen, a Radian6, a Scoutlabs és a Sysomos alkalmazásait. Céljuk egy részletes összehasonlító elemzés elkészítése volt, amely többek között meghatározza az adott alkalmazás többi alkalmazáshoz viszonyított előnyeit és hátrányait.

A Starbucks-ra vonatkozó, a közösségi médián megjelenő véleményeket, kommunikációt vizsgálták az összes alkalmazással. Összesen 19 ezer ilyen jellegű online beszélgetést elemeztek és vizsgálták az egyes monitoring eszközök teljesítményét. Állításuk szerint meglepő eltérések voltak az egyes eszközök teljesítménye terén.

Az elkövetkező hetekben publikálni fogják a vizsgálatok eredményeit és a vizsgált hét monitoring eszköz áttekintésén túl választ adnak az alábbi kérdésekre:
•    Mik a közösségi média monitoring alapjai?
•    Kik és mire használják a vizsgált eszközöket?
•    Mennyire pontos, megbízható a vizsgált alkalmazások vélemény analízis funkciója?
•    A befolyásolók meghatározásának kérdése.
•    A nemzetközi szintű/többnyelvű közösségi monitoring kérdése.

(A későbbiekben megjelenő eredményekről megjelentetek majd egy blog bejegyzést.)

Reblog this post [with Zemanta]
 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.