• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • StumbleUpon
  • RSS

2010-04-10

Az Advertising Age megnevezte a YouTube-on megjelenő 20 legsikeresebb reklámfilmet

Az immár 80 éve megjelenő Advertising Age nemrég megnevezte a YouTube-on megjelenő 20 legsikeresebb reklámfilmet. Többek között olyan nagy márkák kerültek fel a 20-as listára, mint például az Evian, a T-Mobile, a DCshoes, az Old Spice, az iPad, a Durex.

De viszonylag kevéssé ismert márkák reklámjai is bekerültek a legsikeresebb reklámok közé, mint például az angol Inspired Bicycles filmje, amit több mint 16 millió alkalommal tekintettek meg. (Angliában jelenleg ez a YouTube-on lévő legnézettebb sporttal kapcsolatos videó.)



Pont ez bizonyítja a reklámok videómegosztókra történő feltöltésének potenciális lehetőségét és előnyét: egy kevésbé ismert kis cég is akár milliókhoz eljuttathatja üzenetét, ha kreatív, a nézőközönséget magával ragadó reklámfilmet tud készíteni… ami top 20-as listán lévő reklámfilmeket nézve… nem is feltétlenül pénz kérdése.

Az elmúlt egy éves időszak legkedveltebb YouTube-on publikált reklámvideója az Evian görkoris babás filmje. Összesen több mint 71 millió alkalommal tekintették meg (az összes publikált változat összesített látogatási számát tekintve). A 2009. június vége óta látható reklámfilmet nemcsak sokan nézték meg, de rendkívül jó átlagos értékelési szintet is ért: majd 30 ezer értékelés után 4,64-es átlagértéket. A nézők több mint 10 ezer véleményt fűztek filmhez és több mint 80 ezer alkalommal jelölték be kedvencként.





Az Advertising Age kiemeli annak fontosságát, hogy a reklámfilmek videómegosztókon történő megjelentetésének egyik legnagyobb jelentősége, hogy visszajelzést ad az alkotóknak és az adott márkának a film sikerességéről és remek lehetőséget nyújt a közönséggel történő közvetlen vállalati kommunikációra.

További infó:
Reblog this post [with Zemanta]
 

Adatlap

Saját fotó

5 évig a Pannon GSM-ben, mint PR munkatárs, 9 évig a Pannonban és a Népszabadságban, mint internet kommunikációs szakértő dolgoztam.

LinkedIn + levélírás

Nevezd meg! Ne add el!

Creative Commons License Gárdos Attila "A közösségi média vállalati alkalmazásáról" című műve Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország Licenc alatt védve.