- Vegyünk egy poharat, amelyre olyan QR-kódot festünk, amely csak a Guinness jellegzetes sötét színű nedűjének pohárba öntésekor olvasható (pl. világos sör esetében a mutatvány nem működik).
- Olvassuk le a kódot egy okostelefonra feltöltött QR-kód olvasó alkalmazással. Mit tehetünk ezután?
- Bejelentkezhetünk a Fourqsuare-en;
- Twitter üzenetet küldhetünk, hogy milyen jót sörözünk éppen;
- Facebook üzenetet küldhetünk hasonló témában;
- kuponokat tölthetünk le;
- meghívhatjuk a barátainkat, hogy tartsanak velünk;
- exkluzív Guinness tartalmat tölthetünk el.
A történet kitatálója a New York-i BBDO ügynökség, akiknek ügyfelei többek között a General Electric, a Volkswagen, az M&M, a Pepsi, a Nike, valamint az AT&T.
Forrás: The Ads of the World |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése