A
Kreatív szervezésében második alkalommal kerül megrendezésre a
Social Media Best Practice - smbp 2012 verseny és Workshop.
A versenyre 2012. november 9-ig olyan oldalakkal / felületekkel lehet pályázni, melyek 2011. november 1. és 2012. október 1. között aktívak voltak, vagy ebben az időszakban jöttek létre. Alkalmazások, válságkommunikáció, illetve a kampányok esetében a nevezés feltétele, hogy a fent említett időszakban jöjjenek létre.
A verseny kiírói az alábbi kérdésekre szeretnének választ kapni:
- Melyik volt 2012-ben a legsikeresebb kampány?
- Melyik márka használja a legügyesebben a közösségi média nyújtotta lehetőségeket?
- Ki mutatja az utat a marketingeseknek?
Nevezési kategóriák:
- Márkaoldal működtetése
- Kampányoldal működtetése
- Márkázott blog / Mikroblog
- Kommunikáció a Twitteren
- Alkalmazások
- Válságkommunikáció a közösségi médiában
- Közösségi alapú integrált kampányok
- Integrált kampányok közösségi megjelenése
Nevezési határidő: 2012. november 9.
Nevezési díj: 24 900 Ft + áfa (3 nevezéstől 19 900 FT + áfa nevezésenként)
Workshop:
- Díjátadó
- A közösségi média 2012-ben? Trendek és irányok (bevezető szakmai előadás)
- Hogyan érdemes márkaoldalt működtetni 2012-ben? (esettanulmány a Márkaoldal működtetése kategória győztesétől)
- Melyik volt 2012-ben a legjobb közösségi médiás kampányoldal és miért? (esettanulmány a Kampányoldal működtetése kategória győztesétől)
- Milyen a jó márkázott blog? (esettanulmány a Márkázott blog / mikroblog kategória győztesétől)
- Hogyan érdemes kommunikálni a Twitteren? (esettanulmány a Twitter-kommunikáció kategória győztesétől)
- Hogyan működik egy jó alkalmazás? (esettanulmány az Alkalmazás kategória győztesétől)
- Válságkommunikáció a közösségi médiában (esettanulmány a Kríziskommunikáció kategória győztesétől)
- Hogyan irányítja a közösségi média a kampányt? (esettanulmány a Közösségi alapú integrált kampányok kategória győztesétől)
- Hogyan integráljuk a közösségi médiás felületeket a kampányba? (esettanulmány integrált kampány közösségi megjelenése kategória győztesétől)
- Buli
Időpont: 2012. december 12., 17.00 - 21.00-ig, utána buli!
Helyszín: Trafiq (Budapest V. kerület, Hercegprímás utca 18.)
Részvételi díj: 9 900 Ft +áfa (SMBP pályázóknak nevezésenként egy főnek ingyenes!)
A zsűri:
- Bradács András – stratégiai igazgató (Front Page Communications)
- Bujtás Attila – alapító- kreatívigazgató (Rebel Rouse)
- Kismartoni Zsolt – online üzletág stratéga (Geo Sales and Promo)
- Nyáry Krisztián – kommunikációs tanácsadó
- Radisics Milán – közösségi média szakértő (Social Times)
- Stöckert Gábor – rovatvezető (tech – tudomány; Index)
- Szalai Balázs – vezető szerkesztő (Kreatív)