A Facebook alapítójának TV-bejelentése szerint 2012. október negyedikén a legalább havi rendszerességgel látogató Facebook felhasználók száma meghaladta az egymilliárdot. Eddig a felhasználók összesen 1,13 trillió like-ot generáltak, 219 milliárd képet osztottak meg és 17 milliárd helyzet-meghatározáson alapuló bejegyzést töltöttek fel és bejelentkezést hajtottak végre (location check-ins).
Jelentős a mobil eszközön keresztül történő felhasználás is: ma már 600 millióan mobil eszközön keresztül (is) látogatják az oldal.
Néhány érdekes alapadat a Facebook-ról:
- 1,13 trillió like
- 140,3 milliárd kapcsolat (baráti/követői)
- 219 milliárd fényképmegosztás
- 17 milliárd helyzet-meghatározáson alapuló bejegyzés és bejelentkezés (location check-ins)
- 62,6 millió dalt játszottak le 22 milliárd alkalommal (ez körülbelül 210 ezer évnyi zenelejátszást jelentene)
- 600 mobil felhasználó
Kik a látogatók ma?
- a felhasználók átlagéletkora 22 év
- a top 5 ország, azaz ahonnan legtöbb felhasználó származik: USA - 166,1 millió, Brazília - 58,5 millió, India - 55,3 millió, Indonézia - 47,5 millió, Mexikó - 38,4 millió
- a top 5 város - látogatószám szerint: Bangkok - 8,7 millió (Thaiföld), Dzsakarta - 7,4 millió (Indonézia), Isztambul - 7 millió (Törökország), London - 6,1 millió (Egyesült Királyság) és Bogota - 6,1 millió (Kolumbia).
A világ adott régiójának hány százaléka Facebook felhasználó?
Melyek a legnépszerűbb márkák a Facebook-on?
- Coca-Cola - 52,1 millió
- Disney - 38,4 millió
- Converse - 33,2 millió
- Red Bull - 32,1 millió
- Starbucks - 32,1 millió
- Oreo - 27,9 millió
- PlayStation - 24,5 millió
- iTunes - 23,6 millió
- McDonald's - 23,2 millió
- Skittles - 23,2 millió
Magyarország 4.212.200 felhasználóval a 40. a Facebook felhasználói ranglistáján. A magyar lakosság 42,15%-a Facebook felhasználó, tehát az átlag európai penetrációnál (29,96%) jóval magasabb a magyar használati szint.Az alábbi ábrán látható az utolsó hat hónap magyar felhasználói számának növekedése.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése