Egy San Fransisco-i közösségi média kommunikáció-támogató megoldásokat szolgáltató cég, a PageLever nemrég publikált egy érdekes adatsort arra vonatkozóan, hogy egy adott Facebook üzenetet generáló márka/szervezet átlagos Facebook üzenete a követők hány százalékát éri el. Több mint 10 ezer Facebook oldalt vizsgáltak, amelyek összes követői száma meghaladta az egymilliárd főt. Az adatok szerint egy adott Facebook üzenetet generáló márka/szervezet átlagos Facebook üzenete a követők számától függően a követők 6-19% százalékát éri el.
Meglepett, hogy a számokból úgy tűnik, hogy minél kevesebb követővel rendelkezik egy márka/szervezet oldala, annál nagyobb arányban éri el egy adott üzenete a követőit. Egy 1000-10000 követővel rendelkező oldal több mint háromszor olyan arányban éri el követőit (19%), mint egy egymilliónál több követővel rendelkező oldal (6%).
Forrás: Mashable |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése