Egy az amerikai MIT egyetemen 2004-ben szerveződött csapat 2006-ban HubSpot néven céget alapított, hogy a KKV-k számára olyan szoftvert fejlesszenek ki, amely támogatást nyújt internet marketing tevékenységük sikeres elvégzésében. Egyik új publikációjukban 21 olyan közösségi marketing szolgáltatás változást, módosítást gyűjtöttek össze, amely hatással van, lehet a vállalati közösségi marketing kommunikációs stratégiára.
A 29 oldalas kiadványban többek között a Facebook "Global Brand Pages" névre hallgató, a multinacionális cégek számára egységes megjelenést biztosító, októberben bevezetett új struktúráról, a Facebook júniusban bevezetett új hirdetési lehetőségéről lehet olvasni, amely már lehetővé teszi, hogy egy hirdetés csak mobil eszközökön jelentethessünk meg. De olvashatunk még:
- a Facebook idén nyáron bevezetett kibővített hirdetés targetálási lehetőségéről,
- a Facebook Open Graph applikációs lehetőségéről,
- az Instagram Facebook általi felvásárlásáról,
- a Twitter nyáron bevezetett személyre szabható "Tailored Trends" szolgáltatásáról,
- a Twitter nyitóoldali profilkép feltöltési lehetőségéről,
- a Twitter új hirdetés targetálási lehetőségeiről,
- a LinkedIn és a Twitter stratégiai partnerségének felbomlásáról,
- a LinkedIn új bejegyzés szegmentálási lehetőségéről,
- a LinkedIn vállalati oldalait érintő változásokról,
- a Foursquare új promóciós bejegyzés szolgáltatásáról,
- a Foursquare novemberben bevezetett értékelési rendszeréről,
- a Google+ új "Hangour on Air" szolgáltatásáról,
- a Google keresőrendszerének változásairól,
- a Google+ Local szolgáltatásáról,
- a Google+ Communities szolgáltatásáról,
- a Pinterest ősszel bevezetett, a vállalakozások számára kialakított "Business Accounts" lehetőségéról,
- a YouTube "In-Video" programozási lehetőségéről, valamint
- a YouTube videók interaktív feliratozási lehetőségéről.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése