Az Amazon, a Google, a Twitter és a Zynga befektetőjeként és főként a digitális és zöld technológiai ipari befektetéseiről ismert KPCB legújabb (117 oldalas!) jelentése a nemzetközi internetpiaci trendekről.
- továbbra is növekvő internethasználat;
- növekvő videó- és képmegosztás;
- a közösségi élménymegosztás növekvő szerepe a mindennapi életben;
- az interneten megosztott információk robbanásszerű növekedése;
- a közösség tagjait segítő információmegosztó oldalak szerepének növekedése (pl. Waze, Yelp);
- a magyarok kevesebb mint 10%-a oszt meg rendszeresen a közösségi médián keresztül élményt - a világátlag 24%;
- mobil internet forgalom rohamos növekedése;
- kiaknázatlan a mobil hirdetési piaci;
- továbbra is növekvő okostelefon penetráció (Magyarország nincs az első 30 ország között);
- mobiltelefon használati szokások;
- új technológiai ciklus: hordható számítástechnikai eszközök (?);
- QR (és egyéb) kódhasználat növekedése;
- a számítástechnikai szakemberek iránti növekvő munkaerőpiaci kereslet...
Az előadás anyaga megtekinthető, illetve a "Slideshare-en le is tölthető.
Forrás: KPCB
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése