Az AskMen.com megbízásából az IPSOS MediaCT 83 ezer amerikai, angol, ausztrál és kanadai 15 éven felüli férfit kérdezett meg – többek között – arról, hogy miképpen osztják meg vásárlási javaslataikat családtagjaikkal, barátaikkal.
Forrás: eMarketer |
Az eMarketer.com táblázatából jól látható, hogy a megkérdezett férfiak leginkább személyesen osztják meg vásárlási javaslataikat, ajánlásaikat. Minél öregebb egy férfi, annál kevésbé domináns ez a csatorna, és egyre nő az emailen és a telefonon keresztül történő véleménymegosztás.
A többi csatornához képest a közösségi médián keresztül viszonylag csekély mértékű a vásárlási javaslatok megosztásának hajlandósága: 5-6% a 15-34 éves korosztály tagjainál és 2-4% a 35 éven felüliek esetén.
A többi csatornához képest a közösségi médián keresztül viszonylag csekély mértékű a vásárlási javaslatok megosztásának hajlandósága: 5-6% a 15-34 éves korosztály tagjainál és 2-4% a 35 éven felüliek esetén.
Forrás: eMarketer |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése