A világ legnagyobb szakmai alapokon szerveződő közösségi hálózata, a LinkedIn elérte a 100 millió regisztrált felhasználói számot - közölte a LinkedIn a saját blogján. Hogy mennyi 100 millió? A világ legmagasabb hegycsúcsánál, a Mount Everestnél (8848 m) több mint háromszor magasabb lenne a 100 millió LinkedIn felhasználó névjegykártya paklija.
A mellékelt infografikabán foglalták össze a közösségi médium legfontosabb statisztikai adatait, jellemzőit.
Nemcsak a munkavállalók, hanem a vállalatok egy jó része is kedveli a LinkedIn-t: a Fortune 100-as listán lévő vállalatok 73%-a jelen van a honlapon (lásd a grafikát), de az egyesült államokbeli KKV-k 30%-a is használja - derül ki egy amerikai felmérésből.
Bár a szolgáltatás amerikai fejlesztésű, de ez is egy "globalizálódott" szolgáltatás: a felhasználók 56%-a Egyesült Államokon kívüli. 2010-ben leginkább a brazil felhasználók száma nőtt (428%), a mexikói felhasználók száma 178%-kal, az indiaiaké 76%-kal, a franciáké 72%-kal emelkedett.
Összességében munkaidőben leglátogatottabb a LinkedIn, a csúcsidő körülbelül déltájban van. Mobilon viszont munkaidő után látogatják a legtöbben.
A leginkább reprezentált cégek (az összes munkatárhoz viszonyított LinkedIn-en lévő munkatársak aránya alapján) között találjuk például az Apple-t, az Amazon.com-ot, az ebaY-t, és a Cisco-t.
A felhasználók 20%-a a szolgáltatóiparban, 9-9%-a a high-tech és a pénzügyi szektorban dolgozik.
A felhasználók kb. 18 százaléka valamilyen LinkedIn csoport tagja.
Nemcsak a munkavállalók, hanem a vállalatok egy jó része is kedveli a LinkedIn-t: a Fortune 100-as listán lévő vállalatok 73%-a jelen van a honlapon (lásd a grafikát), de az egyesült államokbeli KKV-k 30%-a is használja - derül ki egy amerikai felmérésből.
Bár a szolgáltatás amerikai fejlesztésű, de ez is egy "globalizálódott" szolgáltatás: a felhasználók 56%-a Egyesült Államokon kívüli. 2010-ben leginkább a brazil felhasználók száma nőtt (428%), a mexikói felhasználók száma 178%-kal, az indiaiaké 76%-kal, a franciáké 72%-kal emelkedett.
Összességében munkaidőben leglátogatottabb a LinkedIn, a csúcsidő körülbelül déltájban van. Mobilon viszont munkaidő után látogatják a legtöbben.
A leginkább reprezentált cégek (az összes munkatárhoz viszonyított LinkedIn-en lévő munkatársak aránya alapján) között találjuk például az Apple-t, az Amazon.com-ot, az ebaY-t, és a Cisco-t.
A felhasználók 20%-a a szolgáltatóiparban, 9-9%-a a high-tech és a pénzügyi szektorban dolgozik.
A felhasználók kb. 18 százaléka valamilyen LinkedIn csoport tagja.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése