Egy új malmöi IKEA áruház megnyitójával kapcsolatos kommunikációs kampány során sikeresen alkalmazták a Facebook egyik sokak által használt egyszerű funkcióját, a fotók címkézési lehetőségét.
A kampány során alkalmazott Facebook funkciót (tagging) eddig a felhasználók általában a fotókon szereplő ismerősök megjelölésére, címkézésére használták. Az IKEA a kampány során különböző IKEA bútorokkal, kiegészítőkkel bebútorozott szobák fényképeit töltötte fel az új malmöi IKEA áruház Facebook oldalára, és ezeken a képeken az egyes tárgyakat elsőként IKEA-nevükön megnevező felhasználók megnyerhették az adott bútort vagy kiegészítőt. A kampány pillanatokon belül szinte világméretű népszerűségre tett szert, bebizonyítva, hogy egy egyszerű ötlet is érdeklődők ezreit mozgathatja meg szinte órákon belül a világszerte népszerű közösségi oldalon.
A kampány során alkalmazott Facebook funkciót (tagging) eddig a felhasználók általában a fotókon szereplő ismerősök megjelölésére, címkézésére használták. Az IKEA a kampány során különböző IKEA bútorokkal, kiegészítőkkel bebútorozott szobák fényképeit töltötte fel az új malmöi IKEA áruház Facebook oldalára, és ezeken a képeken az egyes tárgyakat elsőként IKEA-nevükön megnevező felhasználók megnyerhették az adott bútort vagy kiegészítőt. A kampány pillanatokon belül szinte világméretű népszerűségre tett szert, bebizonyítva, hogy egy egyszerű ötlet is érdeklődők ezreit mozgathatja meg szinte órákon belül a világszerte népszerű közösségi oldalon.
Forrás: Culture-Buzz.com (IKEA INVENTS FACEBOOK TAG MARKETING - How to use Facebook’s favorite function for advertising)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése