A BMW, abból az apropóból, hogy a Facebook-on lévő BMW rajongók száma elérte a félmillió főt, egy ki tud többet a BMW-ről jellegű versenyt hirdetett meg 2010 februárjában.
A rajongók öt kérdésre kellet, hogy válaszoljanak, azután meg kellett, hogy hívják három másik barátjukat, akiknek szintén 5-5 kérdésre kellett felelniük. A legtöbb helyes választ adó versenyzők részt vehettek a fődíjért tartandó sorsoláson. A fődíj egy négynapos túra a BMW különböző gyáregységeibe, valamint a híres központi bemutatótermébe, sőt a szerencsés nyertes a BMW Facebook csapatával is találkozhat.
A rajongók öt kérdésre kellet, hogy válaszoljanak, azután meg kellett, hogy hívják három másik barátjukat, akiknek szintén 5-5 kérdésre kellett felelniük. A legtöbb helyes választ adó versenyzők részt vehettek a fődíjért tartandó sorsoláson. A fődíj egy négynapos túra a BMW különböző gyáregységeibe, valamint a híres központi bemutatótermébe, sőt a szerencsés nyertes a BMW Facebook csapatával is találkozhat.
Forrás: Inside Facebook (Show Your Bimmer Knowledge On Facebook To Win A Trip To BMW Headquarters in Munich)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése